شوک بازار nft از فروش آدیداس!

  • محمدرضا خیشاده
  • 2021-12-18 16:49:46
  • 3 نظر
Images
Images
Images
Images
Images

آدیداس بیش از 22 میلیون دلار در NFT فروخت!

تمام 30000 دستگاه NFT آدیداس Into the Metaverse در چند ساعت پس از عرضه در روز جمعه ساخته شد. هزینه هر NFT 0.2 ETH است که در حال حاضر معادل 765 دلار است، و شرکت 29620 NFT فروخت ("آدیداس و شرکا" که روی 380 برای "رویدادهای آینده" نگهداری می شود)، به این معنی که شرکت بیش از 22 میلیون دلار از فروش در بازه زمانی سال به دست آورد. یک بعد از ظهر (قیمت اتریوم در حین نوشتن این داستان کاهش یافته است و تعیین عدد دقیق را دشوار می کند.)

آدیداس NFT ها را با مشارکت Bored Ape Yacht Club، Punks Comics، و GMoney (یک علاقه مند به رمزارزهای مستعار) ساخت. خرید NFT به مالکان امکان دسترسی به کالاهای فیزیکی خاص، مانند هودی و لباس ورزشی که توسط میمون Bored که آدیداس دارد، و تجربیات دیجیتالی آینده می‌پوشد، می‌دهد. با این حال، طبق سؤالات متداول آدیداس، کالاهای فیزیکی تا سال 2022 در دسترس نخواهند بود، بنابراین خریداران اساساً فقط پیش خریدهای گران قیمت لباس را انجام می دهند.

این شرکت 20000 NFT را برای دسترسی زودهنگام به افرادی که دارای توکن‌های ویژه آدیداس اورجینال، توکن‌های GMoney، Bored Ape Yacht Club NFTs، Mutant Ape Yacht Club NFT و Pixel Vault NFT هستند، ارائه می‌کند — ابتدا یک NFT که به سختی به دست می‌آید در دسترس قرار می‌دهد. به مجموعه بسیار محدودی از افراد.

دستیابی زودهنگام کمی قبل از ساعت 13:30 به وقت شرقی آغاز شد، اما آدیداس به سرعت با مشکلی مواجه شد که مالکان باشگاه قایق بادبانی Mutant Ape قادر به ضرب کردن NFT نبودند و باعث توقف آن شد. آدیداس قول داده است که در صورت وجود مشکلات، تمام کسانی که هزینه های گاز را از دست داده اند (که هزینه هایی برای بریدن NFT گرفته شده است) بازپرداخت کند.

دسترسی زودهنگام در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی از سر گرفته شد و ضربات عمومی در ساعت 6 عصر به وقت شرقی آغاز شد. مشخص نیست دقیقا چه زمانی NFT ها به طور کامل فروخته شدند، اما وب سایت آدیداس نشان داد که تمام NFT ها دقایقی پس از شروع فروش عمومی ساخته شده اند. با این حال، ظاهراً یک نفر توانسته است بسیاری از NFT ها را برش دهد، که ممکن است تعداد واقعی آنها را مختل کند.

منبع خبر

نظر بدهید

جستجو

پست های اخیر

۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

استارت آپ های هوش مصنوعی سرمایه گذاری 70 میلیون دلاری را برای ربات های انسان نما آغاز کردند!

تصویری که بر روی صفحه نمایش داده می شود، یک دست ربات و یک انسان را نشان می دهد که در طول اجلاس جهانی "AI for Good" در اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در ژنو، سوئیس، 7 ژوئن 2017 به سمت یکدیگر حرکت می کنند. رویترز/دنیس بالیبووز

۲۹ دی ماه ۱۴۰۰

pwa چیست؟

سایت یا اپلیکیشن مسئله ای است؟!