همراه تسلا!

  • محمدرضا خیشاده
  • 2022-01-02 00:26:11
  • 3 نظر
Images
Images
Images
Images
Images

تلفن هوشمند تسلا یک انقلاب است؟!

ایلان ماسک تمایل دارد بین درخشان و دیوانه حرکت کند و اگر سرمایه گذار نیستید تماشای او را بسیار سرگرم کننده می کند.

سرمایه‌گذاران لحظات بسیار زیادی دارند که ممکن است از سهام خود در شرکت‌های ماسک پشیمان شوند، با توجه به اینکه او اوراق بهادار مرتبط و چندین ارز دیجیتال را بسیار بی‌ثبات‌تر از آنچه در غیر این صورت بود، می‌کند.

یکی از شایعات اخیر که ماسک بر آن تاکید کرده است، ساخت گوشی تسلا با مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است.

با توجه به اینکه تسلا به کجا می رود، این تلفن بسیار منطقی است، به ویژه به عنوان پوششی در برابر شایعه خودروی الکتریکی اپل.

بیایید پتانسیل یک تلفن تسلا را در این هفته بررسی کنیم. سپس با محصول هفته خود پایان می‌دهیم، مجموعه‌ای از هدفون‌هایی که راحت‌ترین گوشی‌هایی هستند که تا به حال آزمایش کرده‌ام.

تسلا و اپل رویکردی مشابه به بازارهای مربوطه خود دارند و هر دو از مزایای مشابهی برخوردار هستند.

اپل توسط یک رهبر کاریزماتیک، استیو جابز ساخته شد و ایلان ماسک نسبت به تیم کوک، رویکرد منحصر به فرد جابز در مدیریت و خلق محصول را بهتر انجام داده است.

هر دو شرکت وفاداری قابل توجهی به برند با مشتریان خود، ارزش گذاری دقیق بازار و چندین شرکت بزرگ دارند که به آنها حمله می کنند.

تسلا بازاریابی زیادی انجام نمی دهد و سابقه کنترل کیفیت ضعیفی دارد. در حالی که اپل بازاریابی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، اما همچنان اساساً در بازار خود از این نظر پیشتاز است و اپل تمایل دارد تا از نظر کیفیت محصول، نوار را تعیین کند.

ارتباط بسیار بالایی بین کاربران آیفون و خریداران تسلا وجود دارد. بنابراین، اگر اپل خودرویی را معرفی کند که به شدت با اکوسیستم اپل ادغام شده باشد، می تواند سهم قابل توجهی از تسلا بگیرد.

از میان همه رقبای آینده تسلا، اپل به دلیل وفاداری شدید مشتری، دیده شدن و بودجه بازاریابی قابل توجه، بزرگترین تهدید را به خود اختصاص می دهد. ذخایر اپل آن را به یک رقیب ترسناک آینده برای تسلا تبدیل می کند.

در نهایت، گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به کلیدهای خودروهای جدید تسلا هستند و تا حدودی با فناوری سمعی و بصری داخل خودرو تسلا ادغام شده‌اند. اپل با این یکپارچگی پیشی می‌گیرد و می‌تواند همزمان با خروج کاربران اپل از خودروهای تلسا، قابلیت همکاری با تسلا را قطع کند. احتمالاً این مورد آخری، ماسک را وادار می‌کند تا تلفن خود را انجام دهد.

انتظار می رود این گوشی شایعه شده دارای راه حل پیشرفته سری 8 اسنپدراگون کوالکام باشد، رنگ هایی که با رنگ های خودروی تسلا مطابقت دارند، بهتر از هر گوشی دیگری به عنوان کلید خودرو برای خودروهای تسلا عمل می کند و (این قسمت مبهم است) به Starlink متصل می شود.

این آخری دشوار است زیرا معمولاً اتصال تلفن هوشمند به ماهواره به یک آنتن بزرگ و یک رادیو بسیار قدرتمندتر نیاز دارد. با این حال، اگر آنها بتوانند آن را به کار ببندند، مزیت منحصر به فردی را برای کاربران تلفن تسلا ایجاد می کند که می توانند سال ها قبل از اینکه 5G در دسترس آنها قرار گیرد، اتصالات پهنای باند نسبتاً بالایی داشته باشند.

منبع خبر

نظر بدهید

جستجو

پست های اخیر

۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

استارت آپ های هوش مصنوعی سرمایه گذاری 70 میلیون دلاری را برای ربات های انسان نما آغاز کردند!

تصویری که بر روی صفحه نمایش داده می شود، یک دست ربات و یک انسان را نشان می دهد که در طول اجلاس جهانی "AI for Good" در اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در ژنو، سوئیس، 7 ژوئن 2017 به سمت یکدیگر حرکت می کنند. رویترز/دنیس بالیبووز

۲۹ دی ماه ۱۴۰۰

pwa چیست؟

سایت یا اپلیکیشن مسئله ای است؟!