NFT در سامسونگ!

  • محمدرضا خیشاده
  • 2022-01-03 22:09:08
  • 3 نظر
Images
Images
Images
Images
Images

تلویزیون‌های هوشمند 2022 سامسونگ برای پشتیبانی از بازی‌های ابری، چت ویدیویی و حتی NFT

پیش از شروع رسمی CES، سامسونگ امروز چشم انداز خود را برای نسل بعدی تلویزیون های هوشمند خود که شامل همه چیز از خدمات بازی مبتنی بر ابر تا چت تصویری در حین تماشای تلویزیون و حتی NFT می شود، فاش کرد. این شرکت می‌گوید تلویزیون‌های هوشمند 2022 آن با یک «هاب هوشمند» جدید عرضه می‌شوند که به مصرف‌کنندگان امکان سوئیچ بین انواع سرگرمی‌ها، از جمله رسانه، بازی از طریق گیمینگ هاب جدید، و «محیط» را می‌دهد. توانایی تلویزیون برای نمایش آثار هنری، عکس‌ها یا سایر اطلاعات در تلویزیون در زمانی که از آن استفاده نمی‌شود.

برای گیمرها، قابل توجه ترین مورد اضافه شده به تلویزیون های جدید، پلتفرم کشف جریان بازی آن، Samsung Gaming Hub است که توسط تایزن ارائه می شود. این سرویس به ارائه دهندگان استریم بازی اجازه می دهد تا کتابخانه های بازی خود را مستقیماً به تلویزیون بیاورند. سامسونگ امروز همکاری خود را با NVIDIA GeForce NOW، Stadia گوگل و Utomik اعلام کرد و می‌گوید که مشارکت‌های بیشتری در آینده نزدیک خواهد شد.

از این هاب، دارندگان تلویزیون سامسونگ می توانند عناوین موجود را مرور کنند، بازی ها را جستجو و خریداری کنند و فوراً موارد دلخواه خود را بازی کنند. این شرکت خاطرنشان می کند که کنترلرهای بازی آنها همچنین می توانند با Gaming Hub جدید جفت شوند. به علاوه، کاربران می توانند به راحتی به یوتیوب دسترسی داشته باشند، جایی که می توانند پخش کننده های مورد علاقه خود را برای تماشای محتوای بازی دنبال کنند.

تلویزیون‌ها و مانیتورهای گیمینگ 4K و 8K 2022 از استاندارد جدید HDR10+ GAMING نیز پشتیبانی می‌کنند و تجربه بازی HDR با تأخیر کم، نرخ به‌روزرسانی متغیر و بیش از 120 هرتز را ارائه می‌دهند. این شرکت خاطرنشان می‌کند که این تجربه دارای کالیبراسیون خودکار HDR است که نیاز به کالیبراسیون دستی تنظیمات در منابع ورودی مانند کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و موارد دیگر را برطرف می‌کند. تلویزیون های پشتیبانی شده شامل مجموعه Neo QLED با سری تلویزیون های Q70 و بالاتر و همچنین مانیتورهای بازی سامسونگ هستند.

گیمینگ هاب جدید سامسونگ اواخر سال 2022 راه اندازی خواهد شد و از طریق منوی پیمایش اصلی در دسته های بازی، رسانه و سبک زندگی در دسترس خواهد بود.

اضافه شدن بازی های ابری به تلویزیون های هوشمند منحصر به سامسونگ نیست. ال‌جی سال گذشته اعلام کرد که GeForce NOW را به تلویزیون‌های هوشمند WebOS خود و همچنین Google Stadia می‌آورد. Luna آمازون روی تلویزیون‌های Fire خود اجرا می‌شود و Google Stadia روی طیف وسیعی از تلویزیون‌های هوشمند پشتیبانی‌شده، از جمله تلویزیون‌های LG، Hisense، TCL، Philips و دیگران کار می‌کند. و البته، شما همچنین می توانید به این خدمات از طریق دستگاه های استریم به عنوان جایگزین دسترسی داشته باشید.

فراتر از بازی، خط جدید تلویزیون‌های هوشمند 2022 سامسونگ، گرایش‌های دیگری را نیز در بر می‌گیرد که در سال‌های گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، از جمله تماشای تلویزیون و فیلم مشترک با دوستان و خرید و فروش NFT.

در روزهای اولیه همه‌گیری، خانواده و دوستان به دنبال راه‌های مختلفی برای برقراری ارتباط و گذراندن وقت با هم در شرایط قرنطینه کووید-۱۹ و سایر محدودیت‌ها بودند. این منجر به افزایش خدمات و ویژگی‌های تماشای مشترک شد که به کاربران امکان می‌داد سرگرمی را همزمان با عزیزانشان پخش کنند. Hulu، Amazon Prime Video، و Disney+، در میان دیگران، ویژگی‌های مشاهده مشترک را راه‌اندازی کردند که به افراد اجازه می‌دهد یک فیلم یا نمایش را همزمان در مکان‌های مختلف پخش کنند. اخیراً، اپل SharePlay را از طریق FaceTime راه‌اندازی کرد که از دیزنی پلاس و سایر برنامه‌های پخش جریانی مانند NBA، Paramount+، Showtime، Apple TV+ و TikTok نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از موارد عجیب و غریب دیگر به Smart Hub پشتیبانی از NFT است. این پلتفرم اپلیکیشنی را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد NFT‌های خود را در مدل‌های MICRO LED، Neo QLED و The Frame تلویزیون سامسونگ در اواخر امسال کشف، خریداری و معامله کنند.

این شرکت در توضیح جزئیات آنچه که آن را "اولین کاوشگر و بازار NFT مبتنی بر صفحه تلویزیون در جهان" می نامد به The Verge گفت: "با افزایش تقاضا برای NFT، نیاز به راه حلی برای چشم انداز پراکنده تماشا و خرید امروزی هرگز بیشتر از این نبوده است." جمع کننده.» کاربران می‌توانند مرور، پیش‌نمایش، خرید و همچنین نمایش هنر NFT خود را در تلویزیون‌های خود انجام دهند – که مورد دوم با قابلیت کالیبراسیون هوشمند بهبود یافته است که به‌طور خودکار تنظیمات نمایشگر تلویزیون را مطابق با توصیه‌های سازنده NFT تنظیم می‌کند. همانطور که کاربران در مورد NFT تحقیق می کنند، می توانند تاریخچه NFT و ابرداده های بلاک چین را نیز مشاهده کنند.

علاوه بر خدمات ارائه شده در Smart Hub جدید، تلویزیون های هوشمند 2022 با لوازم جانبی مانند پایه و پایه دیواری چرخان خودکار کار می کنند که به کاربران امکان می دهد صفحه نمایش خود را به حالت عمودی بچرخانند. این حالت از ویژگی‌های سبک زندگی سامسونگ مانند حالت محیطی+ و حالت هنری و همچنین برنامه‌های شخص ثالث مانند TikTok و YouTube پشتیبانی می‌کند.

منبع خبر

نظر بدهید

جستجو

پست های اخیر

۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

استارت آپ های هوش مصنوعی سرمایه گذاری 70 میلیون دلاری را برای ربات های انسان نما آغاز کردند!

تصویری که بر روی صفحه نمایش داده می شود، یک دست ربات و یک انسان را نشان می دهد که در طول اجلاس جهانی "AI for Good" در اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در ژنو، سوئیس، 7 ژوئن 2017 به سمت یکدیگر حرکت می کنند. رویترز/دنیس بالیبووز

۲۹ دی ماه ۱۴۰۰

pwa چیست؟

سایت یا اپلیکیشن مسئله ای است؟!