صندوق فناوری شرکت وولو 2 میلیون دلار در استارت آپ اپتیک و تصویربرداری سرمایه گداری می کند.
بازوی سرمایهگذاری Volvo Cars، خودروسازی که مدتها مترادف با ایمنی است، روی یک استارتآپ اپتیک و تصویربرداری در حال توسعه فناوری سرمایهگذاری کرده است که میتواند در شیشه جلو یا پنجرههای خودرو ادغام شود تا تصاویر را به رانندگان و مسافران ارائه دهد.
صندوق فناوری Volvo Cars 2 میلیون دلار برای توسعه دهنده اپتیک و تصویربرداری Spectralics سرمایهگذاری کرد، سرمایهای که این شرکت برای تسریع در توسعه فیلم نوری خود استفاده میکند که این شرکت میگوید میتواند خودروها را ایمنتر کند و تجربه کاربری بهتری ارائه دهد. اگرچه ممکن است این سرمایه گذاری قابل توجه به نظر نرسد، رابطه با ولوو می تواند مثمر ثمر باشد، به خصوص اگر فناوری آن به خودروهای تولیدی ختم شود.
Spectralics در حال توسعه روکش نوری شفاف است که به عنوان "ترکیب کننده نازک چند لایه" نیز شناخته می شود، که می تواند بر روی شیشه جلو یا شیشه خودرو ادغام شود. Spectralics میگوید که این میدان دید وسیعتری ایجاد میکند و مهمتر از همه، حس فاصله ایجاد میکند – که هر دو برای یک پوشش امن واقعیت افزوده ضروری هستند.
در خارج از خودرو، این فناوری میتواند برای عینکهای هوشمند، سیستمهای اپتیکال و سایر نمایشگرها نیز مورد استفاده قرار گیرد. این آخرین نشانه ای است که واقعیت افزوده و مجازی فراتر از بازی و کالاهای مصرفی حرکت کرده و وارد خودرو می شوند. مسلماً این بخشی از تغییر گستردهتر OEMهای خودرو است که خودروهای جدید را نه بر اساس اسب بخار، بلکه بر اساس تجربیات کاربر و ارائههای فناوری متمایز میکنند.
نظر بدهید