گوگل در راه قرنطینه برای اومیکرون!

  • محمدرضا خیشاده
  • 2021-12-25 16:36:07
  • 3 نظر
Images
Images
Images
Images
Images

google حضور در نمایشگاه سالانه CES لاس وگاس را حذف کرد!

در حالیکه بالغ بر 2200 شرکت حضور خود را در نمایشگاه سالانه تکنولوژی در سال 2022 تایید کردند

گوگل بیان کرد: تمرکز ما بر تشکیل صنعت فناوری و دادن توانایی تجربه جادوی CES به صورت دیجیتال به کسانی که نمی توانند حضوراً در آن شرکت کنند، باقی می ماند.

نمایشگاه CES 2022 فرصتی را برای شرکت‌های بزرگ و کوچک در سراسر جهان فراهم می‌کند تا محصولات خود را راه‌اندازی کنند، برند بسازند و شراکت ایجاد کنند. با توجه به اقدامات بهداشتی جامع CES - الزامات واکسیناسیون، پوشاندن و در دسترس بودن تست‌های COVID-19 - همراه با میزان حضور کمتر و اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی، ما مطمئن هستیم که شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران می‌توانند رویدادی با فاصله اجتماعی اما ارزشمند و سازنده در لاس‌وگاس داشته باشند. در حالی که آن را به صورت آنلاین تجربه می کنید.

امروز با خبرهای بزرگی از لنوو و پس از آن Waymo و Intel آغاز شد. اکنون به نظر می رسد که گوگل به طور کامل خود را از حضور حضوری خود در CES استخراج می کند. سخنگوی این شرکت به TechCrunch می گوید:

پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفتیم از حضور در نمایشگاه CES 2022 خودداری کنیم. ما توسعه نوع Omicron را از نزدیک زیر نظر داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که این بهترین انتخاب برای سلامت و ایمنی تیم های ما است. . ما به همکاری نزدیک با CTA و شرکای خود برای شناسایی و پشتیبانی از فرصت های مجازی ادامه خواهیم داد و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جدیدترین نوآوری های Google با همه شما هستیم.

تصمیم گوگل برای متمایل شدن به حضور مجازی، با توجه به اخبار قبلی از شرکت تابعه Alphabet، Waymo، کاملاً تعجب آور نیست. با این حال، این غول نرم‌افزاری در سال‌های اخیر به یک حضور پررنگ تبدیل شده است، زیرا به طور فزاینده‌ای ردپای سخت‌افزاری خود را از طریق سری محصولات خانگی Nest و گوشی‌های Pixel گسترش داده است. در چند سال گذشته، نمایشگاه‌های پیچیده Google در فضای باز، ستون اصلی پارکینگ مرکز همایش لاس وگاس بوده است.

از دیروز، هیئت حاکمه نمایش، CTA، در تصمیم خود برای ادامه این رویداد در اوایل ژانویه ثابت قدم است، اگرچه ضررهای نام های بزرگ همچنان در حال افزایش است. فهرست شرکت‌هایی که به دلیل نگرانی‌های Omicron از وگاس دور می‌شوند، اکنون شامل T-Mobile، AT&T، Meta، Twitter، Amazon، TikTok و Pinterest و تعدادی از رسانه‌ها از جمله TechCrunch است.

ما با توجه به این آخرین اخبار به CTA رسیده ایم - یک نشانه خشن که به تعطیلات آخر هفته طولانی می رود. در زمان آخرین اظهار نظر سازمان، لغوها به 42 مورد لغو شد که تقریباً 7 درصد از سطح نمایشگاه را شامل می شود. این تعداد بدون شک از آخرین گزارش تغییر کرده است، زیرا هم بازیگران اصلی و هم استارت آپ ها شروع به تجدید نظر در حضور خود در نمایشگاه کرده اند.

هیچ‌کس نمی‌خواهد اولین شرکت بزرگی باشد که خود را از یک رویداد حذف می‌کند، اما از بین بردن شباهت‌های لغو MWC در روزهای اولیه همه‌گیری سخت‌تر می‌شود. چنین توالی سریع از دست دادن نام های بزرگ تمایل دارد راه را برای حتی بیشتر باز کند.

منبع خبر

نظر بدهید

جستجو

پست های اخیر

۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

استارت آپ های هوش مصنوعی سرمایه گذاری 70 میلیون دلاری را برای ربات های انسان نما آغاز کردند!

تصویری که بر روی صفحه نمایش داده می شود، یک دست ربات و یک انسان را نشان می دهد که در طول اجلاس جهانی "AI for Good" در اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در ژنو، سوئیس، 7 ژوئن 2017 به سمت یکدیگر حرکت می کنند. رویترز/دنیس بالیبووز

۲۹ دی ماه ۱۴۰۰

pwa چیست؟

سایت یا اپلیکیشن مسئله ای است؟!