پرچمدار سامسونگ هفته ی آینده!

  • محمدرضا خیشاده
  • 2022-01-04 11:28:52
  • 3 نظر
Images
Images
Images
Images
Images

پرچمدار مقرون به صرفه سامسونگ Galaxy S21 FE هفته آینده با قیمت پایه 699 دلار وارد بازار می شود

نمایشگاه ces 2022 ، به طور کلی، نمایش تلفنی چندانی ندارد. این مطمئناً در مورد سامسونگ صدق می کند، که تمایل دارد اخبار مهم موبایل خود را برای کنگره جهانی موبایل، یک یا دو ماه دیگر ذخیره کند. در عوض، این رویداد بیشتر درباره موارد مهم است: تلویزیون، ماشین لباسشویی و غیره.

با این حال، طی چند سال گذشته، این غول الکترونیکی از این نمایشگاه به عنوان پلتفرمی برای عرضه پرچمدار مقرون به صرفه خود استفاده کرده است - دوباره درست قبل از عرضه…سری S پرچمدار پرچمدار خود. در طول سال‌ها، سامسونگ با نام‌های مختلفی برای این محصول، از جمله "Lite" بازی می‌کرده است، قبل از اینکه روی "FE" - مخفف "Fan Edition" بنشیند. به نظر می رسد دستگاه سال گذشته موفقیت بزرگی برای این شرکت بود. گلکسی اس 20 FE از زمان عرضه در سه ماهه چهارم 2020، 10 میلیون دستگاه در مدت کمی بیش از یک سال فروخت که آن را به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ در سال گذشته تبدیل کرد.

در نهایت، شرکت بدون شک به این ایده رسید که نامگذاری یک دستگاه "Lite" با این واقعیت که محصول از نقطه نظر مشخصات "کمتر از" بود، واقعاً پیشرو بود. بنابراین، این دستگاه‌ها را به‌عنوان یک نوع سرویس فن قرار می‌دهد – ارائه برخی از تجملات دستگاه‌های با قیمت بالاتر، در حالی که برخی از لبه‌های خونریزی را به نام پایین نگه داشتن هزینه‌ها کاهش می‌دهد.

برای Galaxy S21 FE 5G که به تازگی معرفی شده است، این قیمت اولیه 699 دلار است (تقریباً یک دلار به ازای هر حرف از نام محصول). این همان قیمتی است که شرکت با S20 سال گذشته به آن دست یافت - و 100 دلار بیشتر از پیکسل 6 گوگل که به بالای لیست پرچمداران مقرون به صرفه رسیده است (اگر تفاوت های پرچمدار و بودجه در اینجا تا حدی مبهم شد، عذرخواهی می کنیم).

TM Roh سامسونگ در بیانیه‌ای می‌گوید: «ما شاهد واکنش باورنکردنی به سری گلکسی S20 FE و Galaxy S21 بودیم. بنابراین ما همین رویکرد را با S21 FE 5G به کار بردیم، و آن را به ویژگی‌های ممتازی که برای طرفداران وفادار گلکسی ما مهم است مجهز کردیم – زیرا تمرکز ما بر ارائه گوشی هوشمندی است که مهمترین نیازهای آن‌ها را برآورده کند.» این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز است که از پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام پشتیبانی می کند، زیرا جانشین آن یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 در پرچمداران شرکت هایی مانند شیائومی عرضه می شود. یک سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، 32 مگاپیکسلی اولتراواید و 12 مگاپیکسلی تله فوتو وجود دارد. این سیستم با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه با باتری جامد 4500 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود. و البته، همانطور که از نام آن پیداست، 5G روی برد وجود دارد.

این طراحی نشانه های زیادی را از S21 استاندارد به عاریت گرفته است، هرچند که ساخت ممتاز با یک ساختار پلاستیکی کم هزینه جایگزین شده است. عرضه S21 FE از 11 ژانویه آغاز می شود.

منبع خبر

نظر بدهید

جستجو

پست های اخیر

۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

استارت آپ های هوش مصنوعی سرمایه گذاری 70 میلیون دلاری را برای ربات های انسان نما آغاز کردند!

تصویری که بر روی صفحه نمایش داده می شود، یک دست ربات و یک انسان را نشان می دهد که در طول اجلاس جهانی "AI for Good" در اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در ژنو، سوئیس، 7 ژوئن 2017 به سمت یکدیگر حرکت می کنند. رویترز/دنیس بالیبووز

۲۹ دی ماه ۱۴۰۰

pwa چیست؟

سایت یا اپلیکیشن مسئله ای است؟!