تغییر فضای آنلاین، ترس از کووید و تخفیف های کمتر باعث کاهش جمعیت در روز بعد از تعطیلات شکرگزاری شده است. با این حال، بسیاری از آنها توانستند دست به معامله بزنند.

  • محمدرضا خیشاده
  • 2021-11-27 17:05:11
  • 3 نظر
Images
Images
Images
Images
Images

جمعه سیاه بازگشته است، اما با جمعیت کمتر، تخفیف کمتر

شکارچیان مقرون به صرفه در ایالات متحده در هوای سرد برای خرید هدایای کریسمس در جمعه سیاه جرأت کردند و متوجه شدند که فروشگاه‌ها نسبت به سال‌های گذشته شلوغ‌تر شده‌اند، زیرا خرده‌فروشان بزرگ ایالات متحده درهای خود را زود باز کردند.

تغییر آنلاین، ترس از کووید و تخفیف‌های کمتر باعث کاهش جمعیت در روز بعد از تعطیلات شکرگزاری ایالات متحده شده است که فصل خرید پایان سال را آغاز می‌کند. بسیاری از خریداران نیز به جای ورود به داخل، وانت کنار خیابان را انتخاب می کنند.

جف جنت، مدیر اجرایی شرکت میسی در مصاحبه ای با رویترز گفت: میسی در حال تمدید مهلت تحویل دیجیتال خود به کریسمس است. آخرین مهلت اکنون 22 دسامبر یا 23 دسامبر در مقابل 15 دسامبر سال گذشته خواهد بود. اگر خریداران تا ساعت 10 صبح سفارش دهند، می‌توانند تحویل همان روز را در فروشگاه‌ها و دسته‌های خاصی داشته باشند.

جنت گفت: «شما هنوز هم آن اهمال‌دهنده لحظه آخری را خواهید داشت که قرار است در شب کریسمس وارد شود.

فرانسیسکو مارتینز، 22 ساله، یک راننده تحویل، یکی از بیش از 100 نفری بود که قبل از ساعت 5 صبح، در هوای 20 درجه فارنهایت (7- درجه سانتیگراد)، بیرون از مرکز والمارت در محله کیلبورن پارک شیکاگو ایستاده بودند. هنگامی که مردم در صف ایستاده بودند، یکی از کارگران والمارت کوپن هایی را برای اقلامی مانند Apple AirPods و ساعت و لپ تاپ های Gateway توزیع کرد.

مارتینز که سه لایه لباس پوشیده بود، گفت: "من می خواهم یک تلویزیون المنت 65 اینچی بگیرم - 350 دلار تخفیف دارد." "

با شروع خرید آنلاین، جمعیت جمعه سیاه کاهش یافته است، به ویژه در سال 2020 که مردم هنوز واکسینه نشده بودند و نگران COVID-19 بودند. درسدن دیویس، 28 ساله، گفت که اکنون خریدهای جمعه سیاه خود را از روی کاناپه انجام می دهد که فروش مانند گذشته «جمعه سیاه» نیست. دیویس، متخصص استراتژی و برنامه ریزی در اودنتون، مریلند، گفت: "من احساس می کنم بسیاری از مکان ها تنها 20 تا 25 درصد تخفیف دارند، در حالی که معمولاً فروش جمعه سیاه بیشتر است."

طبق Adobe Digital Economy Index، در ماه های نوامبر و دسامبر، تخمین زده می شود که فروش آنلاین به رکورد 207 میلیارد دلار برسد که 10 درصد بیشتر از سال گذشته است. فدراسیون ملی خرده فروشی پیش بینی کرده است که فروش ترکیبی آجر و ملات و فروش آنلاین تعطیلات 8.5 تا 10.5 درصد رشد خواهد کرد و بین 843.4 تا 859 میلیارد دلار خواهد رسید. Walmart، Best Buy و Target امسال خریداران واکسینه شده را ملزم به پوشیدن ماسک نکردند، اما برخی از مراکز خرید سرپوشیده شرایط موجود ماسک را حفظ کردند. در فروشگاه‌های منطقه شیکاگو که رویترز از آن بازدید کرد، هم کارمندان و هم خریداران عموماً ماسک می‌پوشیدند. کلسی هاپ، مشاور ملکی، 36 ساله، سال ها در روز جمعه سیاه از فروشگاه بزرگ میسی در مرکز شهر شیکاگو خرید می کرد و امسال نیز به این سنت ادامه داد. شیکاگو بسیار ایمن و پوشیده شده و واکسینه شده است. من تقویت کننده ام را دریافت کردم، بنابراین خیلی نگران آن نیستم. Macy’s Gennette گفت که ترافیک فروشگاه بلک فرایدی "در چند ساعت اول فراتر از انتظارات ما بود".

نظر بدهید

جستجو

پست های اخیر

۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

استارت آپ های هوش مصنوعی سرمایه گذاری 70 میلیون دلاری را برای ربات های انسان نما آغاز کردند!

تصویری که بر روی صفحه نمایش داده می شود، یک دست ربات و یک انسان را نشان می دهد که در طول اجلاس جهانی "AI for Good" در اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در ژنو، سوئیس، 7 ژوئن 2017 به سمت یکدیگر حرکت می کنند. رویترز/دنیس بالیبووز

۲۹ دی ماه ۱۴۰۰

pwa چیست؟

سایت یا اپلیکیشن مسئله ای است؟!